دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardآیسی مانکی با ساخت یک CGI از لوگوی جدید خود رونمایی کرد دیام برد
[ad_1]
به گزارش روابط عمومی آیس مونکی به دی ام برد، آیس مونکی حدود 12 سال پیش به سفارش شرکت رکسان و دارا از شرکت بهنوش ایران تحت لیسانس به یک شرکت اتریشی ساخته و فروخته شد و دیگر نسل Z محسوب نمی شوند.
نسل امروز Z نسبت به نسل قبل کاملا تغییر کرده است و عادات و نگرش های خاص خود را دارند، ما مجبور شدیم یک برندسازی مجدد انجام دهیم تا نسل جدید را هدف بگیریم.
به گزارش روابط عمومی، این برند روی شیشه خود از طلسم میمونی استفاده کرده است که نشان از هیجان و شادی دارد; اما اکنون، در عمل، او تصمیم گرفت یک لوگوی جدید ایجاد کند که مینیمال، به روزتر و پست تر است. این لوگو برای ارتباط بهتر و موثرتر با نسل جدید طراحی شده و سعی دارد نیازهای نسل Z را برآورده کند. Icy Monkey با ایجاد CGI از تغییر لوگوی خود خبر داده است. این تغییر نام تجاری با پیام “نسل جدید با میمون یخی جدید” به بازار عرضه می شود و انتظار می رود شگفتی های متفاوت و هیجان انگیز زیادی را برای گروه سنی 15 تا 24 سال به همراه داشته باشد.
h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:0widtop;0;absoluteth; :100%;ارتفاع:100%;}
دسامبر سال گذشته و در این رویداد “عادات رسانه ای نسل Z” اشاره شد که 5 برند در بین Gen Z طرفداران زیادی دارند و طبق آمار Icy Monkey در رتبه اول این بازار قرار دارد.
[ad_2]