8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardگوگل از شبکه تبلیغاتی گوگل تی‌وی رونمایی کرد دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 2 دقایق

گوگل با راه اندازی شبکه تبلیغاتی گوگل تی وی فعالیت خود را در زمینه تبلیغات در تلویزیون های متصل به اینترنت (Connected TV) گسترش می دهد. این شبکه اکنون از طریق Google Ads، Google Display و Video 360 در دسترس تبلیغ کنندگان ایالات متحده است.

از آنجایی که مشاهده محتوا در تلویزیون های متصل به اینترنت در سطح جهانی همچنان در حال رشد است و بیش از 150 میلیون نفر هر ماه از طریق تلویزیون های خود به YouTube دسترسی دارند، شبکه جدید تبلیغات Google TV به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا مخاطبان خود را از طریق تبلیغات درون برنامه ای هدف قرار دهند تا به مخاطبان بیشتری دست یابند.

شبکه تبلیغاتی Google TV با پشتیبانی از فناوری تبلیغات پیشرفته Google، موجودی آگهی با کیفیت بالا و تبلیغات YouTube، مخاطبان رو به رشدی را برای تلویزیون اینترنتی به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌کند. آنلاین شدن زودهنگام به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا استراتژی تبلیغات تلویزیونی خود را برای آینده آماده کنند.

شبکه تبلیغاتی Google TV اسلات های تبلیغاتی را در بیش از 125 کانال رایگان تعبیه شده در Google TV، از جمله ورزش های زنده، نمایش ها و فیلم ها ارائه می دهد. این شبکه در حال حاضر فرمت‌های تبلیغاتی غیرقابل رد شدن و 6 ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد و موارد بیشتری در راه است.

طبق آمار، 60 درصد از خانوارهای آمریکایی در حال حاضر کانال های پخش رایگان را با تبلیغات تماشا می کنند و بیش از 75 دقیقه در روز را صرف تماشای کانال های رایگان در Google TV می کنند. علاوه بر رزروهای یوتیوب، این موجودی آگهی را می توان از طریق Google Ads، Display و 360 Video خریداری کرد.

این حرکت به گوگل اجازه می دهد تا از حضور رو به رشد Google TV در دستگاه هایی از برندهایی مانند Sony، TCL، Hisense و Chromecast استفاده کند.

با تغییر عادات تماشا از تلویزیون های سنتی به سرویس های پخش، هزینه های تبلیغاتی در تلویزیون های متصل به اینترنت همچنان در حال رشد است. گوگل در تلاش است تا راه حل کاملی ارائه دهد تا به تبلیغ کنندگان اجازه دهد مخاطبان خود را به سمت یوتیوب و صفحه تلویزیون خود سوق دهند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا